W banerze zamieść informację o programie lojalnościowym prowadzonym w sklepie internetowym. Wydane złotówki przeliczane są na punkty, a zebrane punkty można wymienić na zniżkę przy zakupach lub na prezent. Przygotuj podstronę informacyjną o sposobie gromadzenie punktów i zaprezentuj jaki można otrzymać prezenty. Mogą być to produkty ze sklepu lub specjalne podarunki związane z branżą, ale niedostępne dla każdego. To sprawi, że klienci poczują się wyjątkowi i że o nich dbasz.
Przeliczając złotówki na punkty, a następnie przy realizacji zebranych punktów pamiętaj, aby zniżka była realną kwotą do wydania. Nie może być sytuacji, że klient zerując zgromadzone punkty przy zakupach za 100zł zapłaci 98zł. Taka zniżka raczej zrazi klienta, nie zachęci do pozostania wiernym. Z czystą kartą klient nie będzie zainteresowany dalszymi zakupami i może pójść do konkurencji.
Nagrody i katalog prezentów powinien być aktualny, a oferta kusząca. Nie muszą być to drogie rzeczy, ale postaraj się wyróżnić na tle konkurencji. Możesz również proponować małe gadżety lub darmową dostawę. Postaraj się jednak być kreatywny i oryginalny. Dopasuj prezenty do oferty swojego sklepu. Unikaj podarunków w postaci smyczy na klucze czy kubki, jeśli sprzedajesz ubranka dla dzieci. Wielkość nagród dopasuj do swojego sklepu internetowego i wysokości standardowego koszyka – nie dawaj bardziej wartościowych produktów niż kupowane. To się zwyczajnie nie opłaca. Klient będzie zadowolony, ale dla Ciebie będzie to zbyt kosztowne.