Zakładając sklep internetowy masz do wyboru wiele opcji: gotowe lub autorskie oprogramowanie, gotowy szablon graficzny lub indywidualny projekt, płatność jednorazowa lub w abonamencie. Omówimy zalety gotowego szablonu do PrestaShop. A tych zalet jest całkiem sporo.
WYGLĄD GRAFICZNY SKLEPU ŚWIADCZY O JEGO WIARYGODNOŚCI. WIARYGODNOŚĆ SKLEPu PRZEKONUJE KLIENTÓW DO DOKONANIA ZAKUPÓW.
Aż 92% klientów twierdzi, że o wiarygodności sklepu świadczy jego szata graficzna. To w końcu pierwsza rzecz jaką widzą od razu po wejściu na stronę i towarzyszy im podczas całego pobytu w sklepie.

Specjalizujemy się tworzeniu sklepów na bardzo popularnym oprogramowaniu PrestaShop. Budowanych zarówno na gotowych szablonach, jak i indywidualnych projektach. Tutaj skupimy się na gotowych szablonach i ich zaletach. W swojej pracy wykorzystujemy szablony pochodzące z oficjalnego źródła Addons PrestaShop.

Gotowy szablon PrestaShop
Zalety szablonu gotowego PrestaShop

Zalety gotowego szablonu

NOWOCZESNE – najnowsze rozwiązania,

ATRAKCYJNE – zgodne z trendami w projektowaniu stron,

RWD – świetnie działają na urządzeniach mobilnych,

MODYFIKOWALNE – wybrany szablon możemy dostosować do potrzeb,

CENA – nie wymagają dużych inwestycji na początek,

CZAS – realizacja nawet w kilka dni.

Najważniejsze – jest ich ogromny wybór!

Jeśli zdecydowałeś się na otwarcie sklepu internetowego, staniesz przed pytaniem: Czy wystarczy gotowy szablon czy zamówić indywidualny projekt? Oczywiście, każdy odpowie to zależy.

Po pierwsze – budżet. Gdyby nie dysponujesz dużymi środkami – wybierz gotowy szablon, są one niedrogie.

Po drugie – wymagania. Osoby z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży internetowej mają czasami bardzo specyficzne potrzeby funkcjonalne, których nie spełniają dostępne rozwiązania. W takim przypadku najlepsza jest modyfikacja gotowego szablonu i dostosowanie go do potrzeb lub zaprojektowania grafiki na zamówienie. Często jest też to powodowane dużą ilością dodatkowych, zaawansowanych funkcji. Wybór szablonów jest bardzo duży, od prostszych do bogatszych w ciekawe elementy uatrakcyjniające stronę. Dla typowych sklepów internetowych (bez względu na branżę), na pewno znajdzie się idealny szablon. Możemy go wdrożyć w takiej postaci jaka jest zaprezentowana lub dopasować do potrzeb – zmienić kolorystykę, czcionkę, układ, dodać nowe funkcje.

Po trzecie – czas realizacji. Czasami gonią nas terminy (nadchodzi najlepszy sezon sprzedaży, zbliżają się targi branżowe, zaplanowaliśmy już reklamę w mediach), a czasami chcemy przejść szybko od pomysłu do realizacji. Sklep na szablonie można uruchomić już w parę dni. Nawet jeśli będziemy go personalizować, tworzenie sklepu najczęściej nie zajmuje więcej niż 1 miesiąc.

Po czwarte – lubisz widzieć co kupujesz. Niektórzy nie lubią „kupować kota w worku”. Gotowy szablon wybierasz przed jego wdrożenim do Twojego sklepu. To również świetny punkt wyjścia dla projektów indywidualnych.