Porzucone koszyki w sklepie internetowym

Po założeniu sklepu internetowego prędzej czy później właściciele zadają sobie pytanie jak jeszcze zwiększyć dochody ze sprzedaży. Po zainwestowaniu w reklamę zaczynają analizować raporty i widzą sporą liczbę porzuconych koszyków. Zastanawiają się, dlaczego tak się dzieje i czy można temu zapobiec.

Budujemy grono lojalnych klientów

Każdy z nas doskonale zna karty stałego klienta ze sklepów stacjonarnych. Zbieramy punkty za wydane złotówki, a w przyszłości wymieniamy jest z powrotem na pieniądze robiąc zakupy lub otrzymujemy bony rabatowe. Działa, prawda? Dlaczego, by nie zastosować tej samej metody w sklepie internetowym.

Stopka sklepu internetowego

Otwierając sklep internetowy koncentrujemy się na jego wyglądzie i produktach. Czy to co znajduje się na samym dole jest ważne? Czy informacje zawarte w stopce mogą mieć wpływ na sprzedaż? Analizujemy co powinna zawierać stopka, by przekonywała klientów do zakupów.

Jak napisać dobry opis produktu w sklepie internetowym?

Jako właściciel sklepu internetowego zapewno często zadajesz sobie pytanie "Dlaczego inne sklepy odnoszą sukces?". Odpowiedzi oczywiście może być wiele, ale jednym z czynników mających wpływ na sprzedaż są czytelne opisy produktów.

Czy warto otworzyć sklep internetowy na PrestaShop 1.7?

Na początku roku 2017 pojawiło się wiele pytań o wybór odpowiedniego oprogramowania do założenia sklepu internetowego. PrestaShop udostępniła oficjalną wersję 1.7. Nasi klienci pytają czy warto zaktualizować sklep z wersji 1.6, 1.5 lub starszej, czy lepiej wybrać sprawdzoną PrestaShop 1.6 czy najnowszą 1.7. Nasza odpowiedź brzmi: TAK, 1.7.

Nasz adres

Agencja Interaktywna Profito S.C.

ul. Rubież 46
61-612 Poznań

Kontakt

M: 695 66 69 65
E: info@profito.pl

Szybka wycena

×
Cookies
Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.